دلم گرفته...

دل شکسته

قصه ی من

عکس متحرک عاشقانه

دلم گرفت از آسمون هم از زمین هم از زمون

تو زندگیم چقدر غمه دلم گرفته از همه

ای روزگار لعنتی تلخه بهت هر چی بگم

من به زمین و آسمون دست رفاقت نمیدم دست رفاقت نميدم

امشب از اون شباست که من دوباره دیوونه بشم

توو مستی و بی خبری اسیره می خونه بشم

امشب از اون شباست که من دلم می خواد داد بزنم

توو شهره این غریبه ها دردم و فریاد بزنم

دلم گرفت از آسمون هم از زمین هم از زمون

تو زندگیم چقدر غمه دلم گرفته از همه

ای روزگار لعنتی تلخه بهت هر چی بگم

من به زمین و آسمون دست رفاقت نمیدم

از این همه در به دری توو قلب من قیامته

چه فایده داره زندگی این انتهای طاقته

از این همه در به دری دلم رسیده جون من

به داد من نمیرسه خدای آسمون من

دلم گرفت از آسمون هم از زمین هم از زمون

تو زندگیم چقدر غمه دلم گرفته از همه

ای روزگار لعنتی تلخه بهت هر چی بگم

من به زمین و آسمون دست رفاقت نمیدم

دست رفاقت نمیدم دست رفاقت نمیدم


 

 



نظرات شما عزیزان:

شهیم
ساعت1:31---12 بهمن 1391
. * ./۰۰\. *.
. * (‘_’) * .
* . ( : ) . *
. *( : )* .
ببین چه آدم برفی نازی درست کردم !
با این که خیلی دوستش دارم ، مال تو !


سامان
ساعت22:32---4 دی 1391
همیشه حرف از رفتن هاست کاش کسی با امدنش غافلگیرمان کند...

بیخیال
ساعت19:06---29 آذر 1391
نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند



مثل آسمانی که امشب می بارد.....



و اینک باران



بر لبه ی پنجره احساسم می نشیند



و چشمانم را نوازش می دهد



تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم
پاسخ:سلام ممنون از نظرت.


غزل
ساعت1:00---19 آذر 1391
امشب از اون شبهاست که من، دوباره دیوونه بشم
تو مستی و بی خبری اسیر میخونه بشم
امشب از اون شبهاست که من، دلم می خواد داد بزنم
تو شهر این غریبه ها دردم رو فریاد بزنم


غزل
ساعت0:29---19 آذر 1391
ببخش مرا دیگر جواب سلام نمیدهم خسته شدم از بس جو.اب سلام دادم و خدا حافظ شنیدم
دیگر عادت کردم به این جمله دوری و دوستی


amir
ساعت17:30---17 آذر 1391
جیجلم خوبی...........عاشّــــــقتم.....پاسخ:سلام عزیزم تو خوف باشی خوفم.

amir
ساعت16:28---12 آذر 1391
سلام جیجلم مرسی از نظری که دادی وب توام خوشمله قوفونت بلم..پاسخ:مچکررررررررررررررررررررررررررررررم امیر جونم.

کیوان
ساعت19:48---10 آذر 1391
آپلود عکس نامحدود و رایگان و ماندگار در
http://up2.k.hj.cx


علی
ساعت19:48---10 آذر 1391
با سلام خدمت شما دوست گرامی شما میتوانید هرگونه سوال ویا مشاوره در مورد گیاهان دارویی و یا داروهای شیمیایی و یا ترک کردن بعضی از قرصها مانند دیازپام و ترمادول و ... دارید در قسمت نظرات وبلاگ نوشته و جواب خود را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید.

با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 10 آذر 1391برچسب:,ساعت 19:40 توسط somaye| |